»Da bi ljudje razumeli, da The Slovenia Wonders ni samo prospekt oziroma karta Slovenije, temveč je pripomoček, s katerim lahko dobiš idejo, katero točko v Sloveniji še obiskati.«
»Maja oziroma junija prihodnje leto sledi druga faza, v kateri bodo v to platformo vključili še turistično ponudbo, torej katera doživetja ponuja to območje.«
»To je prvi del projekta, katerega namen je spremeniti Pejo 3000 v najbolj trajnostno smučišče v Alpah.«
»Podprli smo 58 projektov, od tega 25 za popolno prenovo in 33 za novogradnje, tako da smo za to porabili 57,1 milijona evrov. Vse te naložbe bodo sicer vredne 217 milijonov evrov.«
»Sezona, ki bi bila morebiti lahko celo slabša od lanske, bi pomenila katastrofo za slovenski turizem.«
»Ključno je celotno doživetje prek vseh čutil. Kako doživeti in preizkusiti Slovenijo v enem paketu.«
»Vse pogodbe je overil pri notarju, 'zato jih je treba upoštevati', je jasen.«
»Interakcija je izjemna vizualno-akustična izkušnja, osrednje teme simfonij so utopije, minljivost, preporod in novi upi.«
»Slogan I Feel Slovenia omogoča ravno to, da začutimo Slovenijo mnogo bolje.«
»Pod blagovno znamko The Slovenia (Wonders) želeli povezati najboljše iz Slovenije, tako skozi medije kot predvsem v tem primeru tudi skozi čutila.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju